Snoekers.nl Blog – Roofvissen in Gorinchem e.o.


Waterspecht weer in z’n element!
19/04/2009, 19:52
Filed under: Activiteiten

Vandaag is onze boot weer in het water gedragen!

Zie de foto’s!

Groet,
Bas

bootweerinhetwater


2 reacties so far
Plaats een reactie

Hallo,
Mooie site!!
Ik heb een vraag…
Ik woon in Kedichem vlak naast Gorinchem, ik vis ook veel op roofvis maar mis denk ik nog net enige ervaring. Ik zou graag wat meer willen leren over het vissen op roofvis. Ik zelf vis voornamelijk met kunstaas vanaf de kant. Ik heb nog nooit vanuit een boot gevist.

Weten jullie of kunnen jullie mij misschien helpen wat te leren?

Ik hoop van jullie te horen.

Richard Smeenk

Reactie door Richard Smeenk

Hey Bas,

Gaan we nog een keer vissen? Ik hoor niets meer van je.
Groeten Richard.
06-81672576

Reactie door Richard Smeenk




Geef een reactie

